Door een afspraak te maken, gaat u akkoord met de verwerking van uw gegevens.
Dank je wel voor jouw bezoek aan mijn salon. ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring. In slechts 10 seconden laat je al een review achter. Alvast bedankt en tot snel! Klik hiernaast:
Powered by
Inloggen
{{userCtrl.loginError}}
Registreren
Door te registreren, gaat u akkoord met de verwerking van uw gegevens.
Niet alle verplichte velden zijn ingevuld!
Er is al een account aanwezig met deze voornaam en e-mailadres! Login of maak gebruik van "wachtwoord vergeten".
Wachtwoord vergeten
Vul hieronder uw e-mailadres in om een e-mail met de herstelinstructies te ontvangen.
De herstelinstructies zijn verstuurd naar uw e-mailadres.
{{userCtrl.lostError}}
Let op!
Deze afspraken worden na elkaar gepland. Boekt u voor een familielid dan worden de afspraken niet op hetzelfde tijdstip ingepland.
Wilt u graag op hetzelfde tijdstip een afspraak? Rond dan eerst uw afspraak af en boek daarna opnieuw voor een familielid.
Help
Kies eerst een behandeling, een datum en een tijdstip.
Heeft u nog geen account? Registreert u zich dan eerst!
Heeft u al eerder een account aangemaakt, log dan in met uw naam en wachtwoord.
Klik op bevestigen en de afspraak is gemaakt!
Heeft u zich al geregistreerd en lukt het inloggen niet? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Ook dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Check uw mail (eventueel uw spamfolder) en maak een nieuw wachtwoord aan.
Wat fijn dat je een afspraak wilt maken! :)
Je kunt hier zelf een afspraak maken in mijn online agenda.
Kom je voor het eerst bij mij, neem dan contact op via Whatsapp of telefonisch. Zo kan ik je of op de wachtlijst plaatsen of inplannen. Het ligt er helemaal aan wat voor behandeling er gedaan word, dit ivm tijdsduur.
Zodra er plek is kunnen we een afspraak inplannen.
Is er geen geschikt moment beschikbaar in de online agenda?
Neem dan contact op via Whatsapp, dan kijken we samen voor een geschikt moment.
De behandelingen zijn aangepast, voor knippen en/of drogen bij een behandeling extra boeken.
Hopelijk tot gauw!
Haarvriendelijke groet,
Bianca de Heij